week 37

23 september 2019 - San Gwann, Malta

En dan was het alweer de op één na laatste dag dat Quinni en Kevin er zijn… We wilde eigenlijk gaan genieten van een strand dagje... 🏖 We lagen nog geen 2 sec op het strand en toen begon het te regenen... 🌧 Nou ja dan moeten we maar een carpaccio salade bestellen bij het restaurant aan het strand. 🍴 Het begon net op te klaren toen we gegeten hadden en na een tijdje werd het super mooi weer ☀️, toch ook nog nat kunnen worden van het zeewater 🌊 i.p.v. De regen!

Omdat het de laatste avond was voor Quinni en Kevin zijn we die avond nog lekker opstap geweest met onze vrienden! Het was een heftige avond, toch Kevin?

Aangezien Kevin het de dag daarna best wel zwaar had zijn we lekker rustig bij Emma’s kitchen gaan lunchen. (Kevin hield het toch bij een cola’tje 😂)

12 september is ook weer een dag om nooit te vergeten, wat begon als een rustig dagje strand met allemaal mensen die ik nog niet echt kende. Eindigde we met ons zelf gemaakte bootfeestje!! (zie galerij) 🥂🥂🥂 Liselotte en Stijn waren aan het zwemmen en ineens konden we ze nergens meer vinden… Waren ze richting de boot gezwommen, het bleek daar wel erg gezellig te zijn op die boot! Dus Anouk Sietse en ik besloten ook maar eens te gaan kijken. Zaten ze daar te chillen en te drinken met drie Maltezers. Maar van die gekke Maltese liedjes verstaan wij natuurlijk niets, dus besloten we om hun maar eens Nederlandse muziek te laten horen. En toen kon het feest beginnen! #Gooi.er.een.drankje.in.en.we.zijn.los

Ik had nog niet genoeg strand gezien, dus nog een lekker strand dagjeee 🏖 Wat hebben we toch moeten lachen om het feit dat ik dus of wit of rood ben… Ik had namelijk een lekker strandbedje gehuurd, waar normale mensen hun handdoek opleggen en dan erop gaan liggen. Maar ik kon geen zon meer zien of ik was kreeft!!

Dus wat deed ik, ik pakte m’n grote strandlaken en ging daar volledig onder liggen, zodat de zon geen enkel stukje huid kon aanraken! 😂

Maar het stomme was dat mensen steeds naar ons toe kwamen om te vragen of ik wel oké was of vroegen ze, leeft ze nog? 🙈

Iedere keer als ik mijn handdoek van m’n hoofd afhaalde om te kijken wie dat vroeg, schrokken ze zich iedere keer weer een hoedje, zo rood was m’n hoofd dus...

Ik was aan het einde van de dag letterlijk de Nederlandse vlag, want mijn hoofd was zo rood als maar zijn kan, mijn buik was zo wit als maar zijn kan (badpak) en een paar dagen daarvoor was ik flink tegen Esra haar bed aangelopen, dus mijn been was bont en blauw…

Zaterdag ben ik om het af te leren (voor deze week) nog één keer, samen met Kim Glenn en later ook Demi, lekker naar het strand gegaan. Ja ik weet het pfff ik ga vaak naar het strand… Maar het is hier ook zo warm en in ons appartement hebben we geen airco dus, strand it is.

’s Avonds zijn we naar Beachclub 1926 gegaan, wat ook georganiseerd werd door ‘’De Nederlandse jongeren op Malta’’. Het zou eigenlijk een poolparty zijn, maar de golfen waren zo heftig dat we het zwembad niet in mochten helaas… Maar misschien ook maar goed, want straks kom ik nog als een verrimpeld omaatje thuis door al dat water…

1. Margó v. Lierop:
    23 september 2019