week 41

14 oktober 2019 - San Gwann, Malta

Deze week was een lekkere rustige bijkom week! 😴

Ik sta nog steeds versteld van alle complimenten die ik nog steeds iedere dag krijg over mij kleding, haar, schoenen of weet ik het wat. 🤗

Inmiddels hebben we onze standaards gevonden en bestaat onze week van maandag t/m donderdag uit stage, donderdag is onze stapavond, vrijdag is dan meteen ook uitkaterdag 😂 nee haha, vrijdag, zaterdag en zondag kijken we wat er op ons pad komt!

Er is eigenlijk maar één slappe lach geweest deze week, maar wel een hele goeie hahahaha. Mijn klas had PE (gym) en zoals ik inmiddels al gewend ben, wil Luigi niet uit zichzelf mee doen. Ik kon met mijn enthousiasme Luigi toch overhalen. Wat is nou gym zonder de O zo snelle (Mario Olympische spelen 🤹‍♂️) LUIGIIIIII? 😂

Hoe dan ook, we deden spelletjes met ringen. Eerst zelf gooien dan naar elkaar, dan 2 tegelijkertijd gooien en als laatst tegelijk naar elkaar rollen. Luigi en ik zaten dus op de grond en rolde de ringen naar elkaar, maar wat gebeurt er nou… Luigi hield de ring niet tegen waardoor die dus per ongeluk in zijn kruis terecht kwam. Luigi zei toen letterlijk “O no, my DICKYY” 😂😂 ik schoot dus heel hard in de lach waardoor Luigi ook heel hard moest lachen. De tranen rolde nog net niet over onze wangen. 😆

Chiswick House School