week 49

10 december 2019 - San Gwann, Malta

Zoals ik al wel eens eerder heb verteld werk ik met Thomas aan de juiste pennengreep. Ik had al helemaal een lesvoorbereiding gemaakt en toen kwam Mis Katia met al haar ideeën en super leuke fijne motoriek oefeningen. Ik heb dan ook op het laatste moment heel de les omgegooid. Ik keek mijn ogen uit, wat een leuke spullen allemaal. Helemaal enthousiast ging ik Thomas halen. Hij vond de les ook super leuk! Hij wilde zelfs de dag daarna weer samenwerken. Ik vond, los van het feit dat het zo leuk was, het ook een hele leerzame les met veel fijne motoriek oefeningen, die de pennengreep bevorderen. Onbewust moet hij steeds de vingers gebruiken die je ook gebruikt bij de (juiste) pennengreep. Thomas was erg enthousiast en dat zag je terug in de resultaten, het gaat steeds beter. 🤗

Deze week heb ik voornamelijk met Laura en Esra de voorbereidingen voor de Holland games (voor volgende week maandag) gedaan. Ook daar heb ik enorm veel zin in, we gaan drie spellen doen; (peper)koek happen, stoelendans en spijkerpoepen.

Luigi is deze week ook fantastisch geweest. Ik heb hem nauwelijks hoeven aan te spreken en hij deed uit zichzelf mee met de lessen. 😄

Het is alweer 5 december!!

En speciaal voor de Nederlandse jongeren op Malta kwam Sinterklaas nog even op bezoek. (zie galerij) 👀

Vrijdag hebben we een kroegentocht gedaan, maar dit keer zelf bedacht. 🤩

Zaterdag ben ik met Kim, Demi en Glenn naar een kerstmarkt geweest. Wat hebben we het toch leuk gehad. Er speelde namelijk een band (Maltese opa’s) in een shopping mall in Sliema (Waar ik nog niet eerder geweest ben). Daar hebben we maar liefst 5 uur lang doorgebracht. 😱

Daarna zijn we gaan indrinken bij Amber en Celine, met weer dezelfde mensen van vorige week. En uiteraard zijn we daarna doorgegaan naar de Footloose. 🎉

Uiteindelijk ben ik blijven slapen bij Amber en Celine. Nee nee, t was niet dat ik te dronken was om thuis te komen, het was gewoon veeeels te gezellig. De dag daarna ben ik na een tijdje naar Demi en Glenn gegaan, waar Kim natuurlijk ook weer was. Toen hebben we de plannen gemaakt om te gaan MAC’en en nog eens te gaan bowlen. 🎳

Helaas toch weer laatste… 😅

Op naar de op één na laatste week! 😱